Русия разширява своята енергийна доминация с амбициозен проект за втечнен газ
Целта на Москва е да се превърне в един от водещите износители на втечнено синьо гориво до 2030 г.
16:03 | 13.04.19 г. 34Снимка: Ройтерс
-
Решението на Фед за лихвите изпрати S&P 500 до ново исторически високо ниво
-
Кадър на деня за 12 юни
-
Зелените няма да подкрепят Урсула фон дер Лайен без покана в широка коалиция
-
Джером Пауъл: Налице е скромен напредък към целта на Фед за 2% инфлация
-
Експерт: IT пазарът търси основно висококвалифицирани кадри
-
Tesla притиска ЕС да понижи митата върху изгражданите в Китай електромобили
-
Атаката към Харков може да се окаже стратегическа грешка за Русия
-
Победата на Uniper срещу "Газпром" може да вгорчи живота на купувачите на руски газ в ЕС
-
Криптопазарът се готви за непредсказуема сряда
-
ЕК установи дъмпинг при китайските електромобили и увеличава митата до почти 50%
-
Бутилка от най-старото уиски на The Macallan бе закупено за 265 хил. лева в България
-
Добивът на злато в света става все по-труден
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Решението на Фед за лихвите изпрати S&P 500 до ново исторически високо ниво
-
Австрийският министър на икономиката вероятно ще оглави централната банка на страната
-
Новите данни за инфлацията в САЩ окрилиха европейските борсови индекси
-
"Пейсера" набра 1,15 млн. лева от IPO-то на пазар beam
-
Dow се покачва с 300 пункта, S&P 500 бележи рекорд след данните за инфлацията*
-
Европа ускорява плановете за съживяване на пазара на ценни книжа, обезпечени с активи
преди 5 години мдааа ... не може да се отрече , че сегашното ръководство на ККП се възползва максимално от свободния пазар :))) ... преди може би 10-на години гледах едно филмче по дискавъри , как се правят круизни кораби . немска корабостроителна фирма , семейна от не знам си колко поколения . собственика с дънки и риза наравно с другите в доковете , леко като за филм , но все пак вътре в доковете , пипа обяснява кое как се прави . от проектирането , до организацията на доставките и монажа , през изпитанията и предаването на собствеността . абе абсолютно наясно с всичко в неговата компания . някъде към края на филма , обясняваше , че това бясно изкупуване в отрасъла , говореше за корабостроителниците и доставчиците , от китайски държавни фирми трябва да бъде прекратено , ако иска държавата да остане с корабостроителници . идват и предлагат цена двойно и тройно над пазарните , като придобият собственост , изнасят целият инженерен архив и разработки , всичко в китай , другото което остане като недвижими имоти и машини разпродават на място и затварят ... казваше , че и на него са предлагали да купят компанията , но той отказвал , харесвало му да работи , и в момента имал пари да си позволи да не работи до края на живота и неговите деца също , но си му харесвала работата :)))аз мисля , че вече квото било-било , тренда се обърна , когато купиха Kuga :))) ... съмнявам се че вече някой ще им позволи такова безконтролно придобиване на технологично предимство . и то официално на политическо ниво щом се говори за ограничения , смятай ...аз лично , китайска техника и машини не бих си купил . гледал съм при колеги за какво иде реч , и като експлоатация и като документация и като сервиз когато ти се наложи :))) ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години мдааа ... не може да се отрече , че сегашното ръководство на ККП се възползва максимално от свободния пазар :))) ... преди може би 10-на години гледах едно филмче по дискавъри , как се правят круизни кораби . немска корабостроителна фирма , семейна от не знам си колко поколения . собственика с дънки и риза наравно с другите в доковете , леко като за филм , но все пак вътре в доковете , пипа обяснява кое как се прави . от проектирането , до организацията на доставките и монажа , през изпитанията и предаването на собствеността . абе абсолютно наясно с всичко в неговата компания . някъде към края на филма , обясняваше , че това бясно изкупуване в отрасъла , говореше за корабостроителниците и доставчиците , от китайски държавни фирми трябва да бъде прекратено , ако иска държавата да остане с корабостроителници . идват и предлагат цена двойно и тройно над пазарните , като придобият собственост , изнасят целият инженерен архив и разработки , всичко в китай , другото което остане като недвижими имоти и машини разпродават на място и затварят ... казваше , че и на него са предлагали да купят компанията , но той отказвал , харесвало му да работи , и в момента имал пари да си позволи да не работи до края на живота и неговите деца също , но си му харесвала работата :)))аз мисля , че вече квото било-било , тренда се обърна , когато купиха Kuga :))) ... съмнявам се че вече някой ще им позволи такова безконтролно придобиване на технологично предимство . и то официално на политическо ниво щом се говори за ограничения , смятай ...аз лично , китайска техника и машини не бих си купил . гледал съм при колеги за какво иде реч , и като експлоатация и като документация и като сервиз когато ти се наложи :))) ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години А по темата - готиното на LNG е че пазара е спот , няма схемички , увъртаия и т.н. . Ако имаш количества и цена продаваш, ако увърташ - продава някой друг отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Уважаеми господин Ге.й , всичките ти дрънканици по темата се опровергават от едно единствено нещо ...виж Газпром има ли печалба. Е има дори в тези тежки времена за тях.......дръж си глупостите за себе си , полит мотивирани са и значи неверни. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Ми гледаме вече 15 години ..едни и исъщи мантри въртите. Опитвате се с политически аргументи да провалите печеливши бизнес начинания. Разбира се накрая се оказва че пазара е по-голям от алабализмите. Мога да се обзаложа с теб че и СП2 и Турски поток ще се завършат в срок и ще работят. Въпреки всичките ви вопли по темата ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Уважаеми господин д,жендър, на срещата преди седмица Ердоган и путин не се договориха за цената на газа. Турция иска твърда цена(разбирай ниска) така както си е извоювал Китай. От 15 години знаеш ли колко пъти си извоюваха намаление на цените? Последната беше с 1 000 000 000$ за минало време. Не им дадоха разрешително за входна точка на втората тръба и руснаците клекнаха. Така че нещата не опират до това една държава да построи нещо, а да има някаква икономическа логика. Не може парите които вложим в смешния им поток да ни носят 1-1,5% печалба на година и вие да им се кланяте като на идол. Не е нормално. Всички знаем че докато държат руснаците на 40 000(преди данъци) рубли заплата износа на газ ще е супер стока. Никой нормален не е против руската газ, но само когато това не е средство за политически и икономически рекет. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Да корабите на газ са бъдещето, поръчката на CMA CGM за 9 супер големи контейнеровоза с капацитет 22 000 teu задвижвани на газ, въпреки очакваната стагнация от свръх капацитет през следващите години, бяха първия признак за тази малка революция. Интересно е също така, че китайците от CSSC които строят корабите, много добре си подредиха инвестициите и взеха поделението на Wartsila за бавно оборотни двутактови двигатели използвани в най-големите корабите(бившите Sulzer), усвоиха и производството на най-технологичната част, а именно колянов вал за тези гигантски двигатели. С това вече окончателно се изравниха с Япония и Корея в сектора. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години човек , тука си говорим за LNG , не за тръбите . и за СП2 не бъди сигурен толкова . виж този кратък анализ :https://***.thenewfederalist.eu/nord-stream-2-can-denmark-make-berlin-and-moscow-trembleа пък след това решение ... знам ли :https://emerging-europe.com/news/nord-stream-2-must-be-stopped-eu-parliament-says/турски поток го завършиха вече , физически :https://***.offshoreenergytoday.com/gazprom-completes-pipeline-system-for-turkstream-project/инженеринга не е техен , едни им правят тръбите , други им ги поставят , трети им менажират проекта , абе руски технологични чудеса :))) . откъдето и да ги погледнеш . а да ли проекта ще го бъде ? нещо май , май ...https://foreignpolicy.com/2019/03/12/russia-turkstream-oil-pipeline/живи и здрави ще видим ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Газовата връзка е построена вече , и дори има подписани доставки на такава газ за България. Проблема с тази газ е че няма ритмичност на доставките. Американците имат излишък на газ лятото и недостиг зимата. Съответно цената им пада лятото и се качва зимата. Ама на нас газ ни трябва повече зимата , тоест доставките от там ще са епизодични основно лятото. нещо като слънчевине панели......дава най-много ток когато най-не ти трябва - лятото пообед. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години На кой му пука за потребителите , важното е да се получават рублите в банковите сметки отговор Сигнализирай за неуместен коментар